انتخاب و خرید زعفران مناسب

انتخاب و خرید زعفران مناسب

انتخاب و خرید زعفران مناسب

نخ های زعفران به راحتی قابل شمارش هستند، قضاوت از نظر کیفیت در یک نگاه آسان تر است و می توانند در ظرف بسیار زیبا به نظر برسند، بنابراین اکثر سرآشپزهای حرفه ای آنها را ترجیح می دهند. از طرف دیگر، پودر زعفران نیازی به شیب زیاد ندارد و فضای کمتری را اشغال می کند و این امر باعث محبوبیت برخی سرآشپزهای خانگی شده است. در اینجا به منظور فروش زعفران در اصفهان لازم است ادامه مطلب را پیگیری کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره انتخاب و خرید زعفران مناسب را کسب کنید.

انتخاب و خرید زعفران مناسب

بررسی فروش زعفران در اصفهان

مهم ترین زعفران در جهان معمولاً از ایران (در حال حاضر به دلیل تحریم ها) یا افغانستان و اسپانیا است. این که کدام را بخرید تا حد زیادی به ترجیح شخصی بستگی دارد، با این فرض که بین زعفران با کیفیت یکسان تصمیم می گیرید.

  • نحوه ارزیابی کیفیت زعفران

قانون انتخاب زعفران شماره 1: هرچه زعفران قرمزتر باشد، کیفیت آن بهتر است.

وقتی اکثر مردم به ظاهر زعفران فکر می کنند، یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی کوچک را با چند نخ قرمز و زرد در آن تجسم می کنند. نکته جالب این است که در واقع زعفران خالص به این شکل نیست. آن تکه های زرد سبک نامیده می شوند و در حالی که از یک گل کروکوس می آیند و اصلاً زعفران نیستند. قسمتی از زعفران که می خواهید کلاله نارنجی تیره یا قرمز است. به دلیل ارزش فوق العاده بالای زعفران در هر گرم و تلاش اضافی برای حذف آن، بسیاری از تولیدکنندگان زعفران نمونه های زرد رنگ را حذف نمی کنند. این سبک هیچ ارزش آشپزی به زعفران اضافه نمی کند، اما می تواند وزن آن را تا 50 درصد افزایش دهد. سعی کنید برای فروش زعفران در اصفهان از متخصصین این حوزه کمک بخواهید.

  • زعفران خیلی خوب

بنابراین به عنوان یک قاعده، آنچه می خواهید به دنبال آن باشید، زعفران اصلی است که تا حد امکان قرمز است. در حقیقت، دلالان زعفران، متعصبین سخت و سرآشپزهایی که زیاد با آن غذا می پزند، برای قضاوت در مورد میزان خوب زعفران که به آنها پیشنهاد می شود، بر روی اعداد “قدرت رنگ” (از طیف سنج، نه کمتر) اصرار دارند. به عنوان یک آشپز خانگی، آیا واقعاً باید محدوده های رنگی کمی را به خاطر بسپارید؟ نه. فقط به دنبال رنگ زرد باشید و در صورت وجود زیاد از خرید آن خودداری کنید. در حالی که تقریباً قطعی است که حتی بهترین زعفران شامل حداقل چند نخ زرد است، شما نمی خواهید بسیاری از آنها را ببینید. می توانید برای فروش ژل رویال در اصفهان از کارشناسان این حوزه راهنمایی بخواهید.

انتخاب و خرید زعفران مناسب

  • زعفران عالی

وقتی نوبت به انتخاب رنگ زعفران شما فرا می رسد، رنگ تیره واقعاً بهترین گزینه است. زعفران درجه یک بهترین طعم و عطر را به غذاهای شما می دهد.

نحوه انتخاب و فروش زعفران در اصفهان

اگرچه به عنوان یک قاعده کلی ما ادویه جات پودر شده را ترجیح می دهیم که از قبل آسیاب شده باشند، زیرا اغلب طعم بهتری دارند، اما تعداد کمی پودرهای زعفران خوب در بازار وجود دارد. متأسفانه گفتن کیفیت زعفران پودر شده در یک نگاه دشوارتر است، زیرا رنگ های زرد رنگ در آن ساییده شده است. برای تشخیص آن بدون امتحان کردن، یا باید نخ های زعفران را که از آن ساخته شده است یا قدرت رنگ بخشی آن را تشخیص دهید. همچنین پودر زعفران ایرانی را که از نخ های زعفران درجه یک تهیه شده است، به راحتی توسط کارشناسان به فروش می رسد. می توانید از آن ها جهت فروش ژل رویال در اصفهان کمک بگیرید. پس از زحمت برای تهیه مقداری زعفران، چه کاری می توانید با آن انجام دهید؟ کلاسیک ترین استفاده از آن ها در غذاهای برنجی است. یک وعده کوچک رنگ، عطر و طعم درخشان را در برابر دانه های ملایم می افزاید. دسرها یکی دیگر از مواردی هستند که می توان از آن استفاده کرد و زعفران می تواند هر جایی که استفاده شود.

نتیجه گیری

زعفران بهترین گزینه برای استفاده در گوشت و سبزیجات مانند مرغ، گل کلم و پیاز است. غذاهای آماده را با زعفران، دارچین، زیره و بادام ترکیب کنید تا یک غذای خوشمزه و لذیذ داشته باشید که طعم آن بسیار بیشتر از گذشته است. برای پخت عمومی، بهتر است زعفران را در اوایل پخت اضافه کنید تا طعم آن به مواد دیگر نفوذ کند. برای فروش زعفران در اصفهان از متخصصین این حوزه کمک بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *